fredag 2 september 2011

NY BLOGG

Nu har jag skaffat en ny blogg som jag förhoppnings kommer att skriva lite mer i än i den förra. Just nu skapade jag denna för att kunna vara med i en scrapbook cybercrop på Designat det är alltför sällan som jag tar mig tid att skapa något med alla mina kort så att sådan här tillfällen kommer som ett brev på posten och säger åt mig att börja arbeta. :-)Har redan gjort en LO till cyber-cropen som jag kommer lägga upp här lite senare.

Denna bloggen kommer handla om mig Therese och min familj som består av min sambo Andreas och våra 2 barn Maja snart 6 år och Vincent snart 1,5 år. Mitt stora intresse barnkläder som jag köper alldeles för mycket av men även säljer en del på tradera och FB-grupper. Lite scrapbooking ska vi nog också få plats med här som sagt och annat smått och gott.

Hoppas att ni hittar något intressant att läsa eller titta på här inne.

Kram Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar