söndag 2 oktober 2011

Klädbytardag i Berga Folketshus

Jaha då har man varit och trängts med massa andra galna mammor (kanske någon pappa också) på höstens klädbytardag i Berga Folketshus. Var såklart där när dem öppnade kl 10, beövde skridskor till Maja, hittade ett par superfina vita och rosa för 30 kr, som hittat, lite för stora kanske dem är men då kan hon ha dem i alla fall nästa år om inte redan nu. Sen blev det lite grjer som jag egentligen inte letade efter men priset var så bra så jag kunde bara inte låta bli...
Här kommer mina fynd, skridskorna har jag inte fotat det glömde jag. Hittade mest till Vincent annars, får lite panik när det är så mycket folk som bara sliter och drar i allt... Hittade som sagt en del fint och prisvärt men det säljs ju mest än massa skit rent utsagt.

Detta hittade jag till Vincent, han behövde en WS (Windstopper) i strl 86, dock var byxorna i strl 80 men dem såldes tillsammans, så om någon behöver ett par skalbyxor i strl 80 säg till (150 kr).

Denna lite ful/snygga jacka från Katvig fick också följa med hem, perfekt till våren strl 92.

Var tvungen att slå till på denna Reima tec overall i nästintill nyskick, strl 92, blir perfekt till nästa vinter.

En Reima mössa till Maja och ett par Hestra vantar till Vincent.

Underställ till Vincent, strl 86/92

Canvasbyxor och plyschbyxor från Me&I strl 86/92.

Lite pyjamaser till Vincent i strl 86/92. Det behövde han faktiskt. Har inte spart så mycket efter Maja eftersom allt vara så himlans rosa och flickigt.

Klänning till Maja strl 116, lite stor nu men perfekt till sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar